W biurach często obowiązuje sztywny i formalny dress code, który uniemożliwia nam wyrażanie siebie. Jest to szczególnie trudne dla osób, które uwielbiają eksperymentować ze swoim wyglądem. Jednak za pomocą drobnej i delikatnej biżuterii jesteśmy w stanie nie tylko dodać szyku naszej stylizacji, ale i nadać jej charakteru. Na co warto zwrócić uwagę, decydując się na urozmaicenie ubioru biżuterią?
Gdzie kupić biżuterię do pracy?
Wybór odpowiedniej biżuterii, która dodatkowo nie będzie naruszać zasad dotyczących naszego wyglądu, wcale nie łatwy. Znając kilka prostych zasad, możemy dopasować ją na tyle profesjonalnie, aby wciąż wyrażać siebie. Nie możesz znaleźć odpowiedniej biżuterii? Odwiedź salon Jubiler Łodzińscy CH Serenada, mieszczący się przy Alei Generała Tadeusza Bora-Komorowskiego 41 w Krakowie (Tel: 721 801 845), gdzie znajdziesz wiele uniwersalnych i ponadczasowych modeli.
Czego warto unikać?
Jest kilka złotych zasad, które jasno mówią, czego nie powinno się używać, kompletując biżuterię. Dodatki nie powinny rzucać się zbyt mocno w oczy, a co za tym idzie, należy unikać wszelkiego rodzaju świecących błyskotek. Sprawdzianu nie zda również mocno szeleszcząca i hałasująca biżuteria, która może utrudniać pracę innym osobom.
Jaki kolor biżuterii najlepiej wybrać?
Nie jedna osoba zastanawia się, czy lepiej jej w złotej, czy może srebrnej biżuterii. Najlepiej postawić na taką, w której czujemy się dobrze i na taką, która najbardziej odpowiada naszej urodzie. Jeśli jednak nie jesteśmy pewne czy nasz wybór jest słuszny, to wtedy warto zdecydować się na srebrną biżuterię. Rzuca się zdecydowanie mniej w oczy niż złota. Srebrne dodatki są też dużo częściej akceptowane wśród pracodawców.
Jaką biżuterię do pracy warto wybrać?
Kolczyki do pracy
Decydując się na kolczyki, powinnyśmy kierować się zasadą, że czasem mniej, znaczy więcej. Wybierając ten rodzaj biżuterii, należy postawić na delikatne modele, które dodadzą nam kobiecego wdzięku. Dobrym rozwiązaniem, będą ponadczasowe i subtelne koła lub kolczyki sztyfty, wzbogacone o pojedyncze elementy. Na rynku istnieje wiele wzorów umożliwiających nam dopasowanie biżuterii do wielu stylizacji. Warto zrezygnować z długich i wiszących kolczyków, które mogą przeszkadzać podczas prowadzenia rozmów telefonicznych.
Naszyjniki do pracy
Jeżeli chodzi o naszyjniki, to świetnie sprawdzą się zarówno złote, jak i srebrne dodatki. Wybór koloru biżuterii powinien być dopasowany do naszej urody i uzależniony od własnych preferencji. Jeśli jednak nie wiemy, co nam odpowiada albo w czym czujemy się dobrze, to warto wtedy postawić na srebrne dodatki. Są one dużo delikatniejsze i zdecydowanie pasują większości osób. Dobrą opcją będą minimalistyczne łańcuszki z delikatną zawieszką, np. w geometrycznym stylu lub wciąż niewychodzące z mody celebrytki.
Bransoletki do biura
Bransoletki nie zdadzą sprawdzianu, jeśli zdecydujemy się założyć kilka na jeden nadgarstek. Mogą one dość głośno hałasować, utrudniając tym samym pracę innym osobom i wprawiając nas w zakłopotanie. Najlepszym rozwiązaniem będzie zdecydowanie się na jedną, która w połączeniu z delikatnym naszyjnikiem lub pierścionkiem stworzy piękny i subtelny zestaw. Bransoletki będą najlepiej widoczne wtedy, kiedy zdecydujemy się zaprezentować je przy krótkim rękawie.
Pierścionki do biura
To właśnie z pierścionkami rozstajemy się najrzadziej, w szczególności, kiedy nosimy pierścionek zaręczynowy oraz obrączkę. Jeśli tak jest, nie potrzebujemy już dodatkowych ozdób na naszych dłoniach. W przypadku, kiedy zdecydujemy się na nałożenie dodatkowego pierścionka, to powinien on być delikatny, bez żadnych większych kamieni. Jest to bardzo ważne, ponieważ jeśli kamienie byłyby zbyt duże, mogą one haczyć o klawiaturę, wywołując tym samym niezadowolenie wśród osób, które z nami pracują.
Zegarek do biura
Jeśli chodzi o zegarki, to najlepszym wyborem będzie klasyczny model w neutralnej kolorystyce, który będzie pasował do każdej stylizacji. Warto go połączyć z delikatną bransoletką. W ten sposób uzyskamy piękny i elegancki zestaw.