Telemarketing – szkolenie Berndson, które skutecznie podnosi sprzedaż

Telemarketing jest jedną z dobrze znanych form marketingu bezpośredniego, która polega na telefonicznym kontakcie z obecnymi i przyszłymi klientami. Jest to forma marketingu wykluczająca komunikację niewerbalną tzn. mimikę, gesty, mowę ciała, która normalnie stanowi przytłaczająco przeważający procent informacji, które wysyłane i odbierane są w trakcie rozmowy – powinien sobie z […]

Sposoby pozyskania nowych klientów dla trójmiejskiego przedsiębiorcy

Większość rodzimych przedsiębiorców jest obecnie zaniepokojonych sytuacją na światowych rynkach, jak również w kraju. Niewielu właścicieli firm łudzi się jeszcze, że Polskę ominie kryzys gospodarczy. Powstaje więc pytanie: co zrobić, aby przeciwdziałać spadkowi zapotrzebowania na usługi firmy i utrzymać liczbę klientów na tym samym, a nawet wyższym poziomie? Odpowiedzią na […]

Jakie są korzyści z badania konsumenckiego?

Konsumenci zawsze cenią firmy, które są otwarte na krytykę oraz oferują klientom przestrzeń do dzielenia się doświadczeniami, obawami i wnioskami, płynącymi z użytkowania produktów danej marki. Aby przenieść swój biznes na wyższy poziom, warto podjąć kroki, które wykorzystają to konsumenckie zaangażowanie. Wskazujemy korzyści, które płyną z pytania klientów o opinię […]

SEOSEM24 według opinii klientów i rankingu Rating Captains

Dzięki aplikacji Rating Captain można pomóc firmie zautomatyzować obsługę klienta w obsłudze negatywnych opinii, używając predyktywnej analizy. Inaczej mówiąc, aplikacja pozyskuje prawdziwe opinie, wykrywa problemy w zakresie obsługi klientów i sugeruje działania, jakie można wykonać, aby ulepszyć komunikację z klientem. Dlaczego opinie o firmie są tak ważne Nie od dziś […]

Kampania Social Media – jakie są korzyści z jej wdrożenia?

Szacuje się, że z mediów społecznościowych w Polsce korzysta blisko 26 milionów internautów. Jest to ogromna rzesza odbiorców, do których możemy dotrzeć z naszym przekazem reklamowym. To właśnie dlatego niemal wszystkie topowe marki o zasięgu ogólnopolskim, europejskim i światowym aktywnie prowadzą komunikację za pomocą social-mediów. Które social-media cieszą się największym […]

Czym jest mailing reklamowy?

Mailing reklamowy to narzędzie, które zaliczane jest do marketingu bezpośredniego. Za pomocą adresów e-mail do darmowych elektronicznych skrzynek pocztowych przesyłane są informacje komercyjne. To daje możliwość utrzymania relacji z osobami, które subskrybują dany materiał. Te treści występują w postaci newsletterów, kuponów rabatowych, reklam, biuletynów. Z czego składa się mailing reklamowy? Istnieje […]

Billboardy reklamowe — wizytówka firmy

Prowadząc własną firmę, nie od dziś wiadomo, że dbanie o jej wizerunek jest niezwykle istotnym aspektem. Właściwa reklama może przynieść ogromny sukces na rynku i zwiększyć popularność wśród klientów. Jedną z form promocji są billboardy reklamowe.  CZYM JEST BILLBOARD REKLAMOWY? Billboardy reklamowe to nic innego jak ogromne tablice reklamujące produkt danej […]

Dlaczego warto zlecić stworzenie strony internetowej?

Żyjemy dzisiaj w dwóch światach. Jeden z nich jest realny, a drugi dopełnia go swoimi możliwościami. Nic więc dziwnego, że każda szanująca siebie i swojego klienta firma pragnie zagościć w obu tych uniwersach. Stworzenie strony internetowej to podstawa do wkroczenia na wirtualne tereny. Dlaczego warto przeznaczyć to zadanie profesjonalistom? Kreatory […]

Strategia SXO – sprowadź ruch i sprzedawaj

Dziś ciężko nam uwierzyć, że jeszcze dwadzieścia kilka lat temu mogliśmy żyć bez wyszukiwarki Google. Obecnie poruszanie się po odmętach sieci jest banalnie proste, dzięki stale rozwijającym się możliwościom wyszukiwania, a coś, czego nie można znaleźć w Google dla wielu z nas po prostu nie istnieje. Jak wykorzystać wyszukiwarkę do […]

Hosting dla PrestaShop – czym się kierować przy wyborze?

Czym jest PrestaShop? Szukając hostingu do swojego sklepu, wybierz sprawdzonego dostawcę. Jedną z popularniejszych platform, umożliwiających korzystanie z hostingu. PrestaShop udostępnia swoim użytkownikom gotowe funkcje, dzięki czemu jest mocnym konkurentem innych platform i narzędzi, przeznaczonych do tworzenia sklepów internetowych. Jedną z największych zalet PrestaShop jest możliwość pobrania darmowego kodu źródłowego. […]

Remarketing w branży medycznej

Remarketing (lub retargeting) jest strategią reklamową, która może pomóc utrzymać Cię na celowniku odwiedzających stronę internetową, gdy już ją opuszczą. Średnio, tylko 2-3% użytkowników dokona konwersji podczas pierwszej wizyty, remarketing pomaga w konwersji pozostałych 98%. Istnieje prawdopodobieństwo, że gdzieś w sieci wyświetlono Ci reklamę, która sprawia wrażenie, jakby była dostosowana […]

Pozycjonowanie stron internetowych – o co chodzi?

Internet to przepastne źródło danych dotyczących niemalże wszystkiego. W sieci znajdziemy zarówno treści pisane, wideo, grafikę, mapy, jak i wiele innych form przekazu. Nie da się ukryć, że w dzisiejszych czasach internet traktowany jest także jako narzędzie pracy i spełnia się w tej roli naprawdę dobrze. Jednakże, by internet pozwalał […]

Jak reklamować sklep z sukienkami? Skuteczna reklama biznesu

Sklep odzieżowy, a więc również ten z sukienkami, nie jest łatwy w reklamowaniu, ponieważ jest wiele firm konkurencyjnych. Niezależnie od tego, czy prowadzi się sklep stacjonarny, czy internetowy, nie powinno się czekać z reklamą. Na co postawić? Co pozwoli wypromować sklep z sukienkami? Jak rozreklamować sklep z sukienkami? Prowadzenie biznesu […]

5 rzeczy, które zrobisz w drukarni a najpewniej o tym nie wiesz

Każda profesjonalna drukarnia, zaoferuje nam opcję wydruku materiałów o charakterze reklamowym, przykładowo zawierających logo przedsiębiorstwa albo materiałów promujących wybrany produkt czy wydarzenie. Każdy może podjąć decyzję również o zamówieniu plakatów samodzielnie zaprojektowanych, spersonalizowanych kalendarzy, czy też naklejek z logo przedsiębiorstwa. Ponadto, tego rodzaju produkty, możemy zamówić bez konieczności wychodzenia z […]

Idealny dla właścicieli hoteli program do rezerwacji terminów

Rezerwacja pokoju w hotelu nie musi wiązać się z trudnościami. Obecnie właściciele obiektów hotelowych prześcigają się w pomysłach, jak udoskonalić taki system rezerwowania miejsc. Goście nie muszą specjalnie dzwonić i dowiadywać się o wolnych terminach, korzystniej jest wziąć pod uwagę program do rezerwacji dostępny online. W takiej sytuacji wystarczy mieć […]

9 trików na uruchomienie skutecznej kampanii SMS

Obciążone serwery z powodu zbyt dużej ilości zamówień? A może niekończące się telefony z pytaniem o ofertę, których Twoi pracownicy nie nadążają odbierać? To jest możliwe, gdy tylko uruchomisz i odpowiednio wdrożysz swoją kampanię SMS. Wystarczy poznać 9 zabójczo skutecznych metod na stworzenie kampanii. Oto one: Segmentacja odbiorców To, co […]

Gdzie można zastosować druk cyfrowy?

Druk cyfrowy cieszy się ogromną popularnością. Nie bez powodu jest on wykorzystywany na szeroką skalę, a zakres zastosowań stale rośnie. Gwarantuje on wiele zalet, z którymi warto się zapoznać. Oczywiście efekt finalny w dużej mierze zależy od wykonawcy. Istotne jest, aby skorzystać z usług profesjonalnej drukarni z wieloletnim doświadczeniem. Ci, […]

OOH na autach – czy to ma sens?

Nie od dziś wiadomo, że reklama jest dźwignią handlu. Podczas gdy coraz więcej działań marketingowych odbywa się online, nie można zapominać również o innych formach reklamy, z kilku istotnych powodów. Wśród nich można wskazać choćby istnienie grupy docelowej, która wciąż niewiele korzysta z sieci, a także oddziaływanie na lokalną społeczność, […]