Chcesz zainteresować klienta produktami lub usługami Twojej firmy? Wykorzystaj wewnętrzne systemy reklamowe. To skuteczny sposób na przyciągnięcie uwagi potencjalnego konsumenta. Sprawdź, czym są owe formy reklamy i co warto o nich wiedzieć.

Czym są systemy wewnętrzne reklamowe?

Wewnętrzne reklamy (z ang. indoor) wykorzystują do przekazu marketingowego różnego typu systemy wystawiennicze umieszczane tak, aby przyciągnąć uwagę i zainteresować potencjalnego klienta. Właściwie zaprojektowane i ustawione systemy wewnętrzne zachęcają odbiorcę do podjęcia określonych działań, takich jak zakup produktu lub skorzystanie z usługi. Są także ważną częścią identyfikacji wizualnej marki. Pomagają budować wizerunek, przybliżają ofertę firmy i świadczą o jej profesjonalizmie.

Reklamowe systemy wewnętrzne można montować na stałe w oddziale lub siedzibie przedsiębiorstwa, jak również tymczasowo podczas targów, eventów branżowych, konferencji i innych wydarzeń biznesowych. Zazwyczaj są one umieszczane w pomieszczeniach, w których przebywa docelowa grupa odbiorców. Dzięki temu potencjalny klient ma z nią dłuższy kontakt, zwłaszcza w porównaniu z reklamami zewnętrznymi, internetowymi czy telewizyjnymi.

Popularne rodzaje nośników reklamy wewnętrznej

Systemy reklamy wewnętrznej mogą przybierać różne kształty i formy. Do najpopularniejszych należą:

  • roll-upy – to stojaki z planszą reklamową chowaną do kasety wyposażonej w system rolujący, co umożliwia złożenie ich i ochronę przed zniszczeniem np. podczas przewozu. Dzięki temu są mobilne i świetnie sprawdzają się jako element systemu wystawienniczego na targach i wydarzeniach biznesowych. Firma Progres Displays oferuje trwałe roll-upy w wielu rozmiarach, dostępne z doskonałej jakości nadrukami, co przekłada się na walory estetyczne i użytkowe;
  • flagi reklamowe wewnętrzne – dzięki wysokiej konstrukcji umieszczone na nich treści są widoczne z daleka, co przekłada się na ich skuteczność marketingową. Zazwyczaj umieszcza się na nich logo firmy, slogan, grafikę, a czasami dodatkowe informacje. Flagi reklamowe sprawdzają się dobrze na targach, konferencjach i wydarzeniach branżowych, a także w centrach handlowych. Dobrze pasują do wysokich pomieszczeń, które pozwalają podkreślić wszystkie ich zalety;
  • stojaki na ulotki reklamowe – stanowią dobry sposób na wyeksponowanie materiałów promocyjnych, takich jak ulotki, katalogi czy foldery. Nowoczesne, stylowe stojaki są nie tylko funkcjonalne, ale również eleganckie, przez co podkreślają estetykę wnętrza. Dobrze prezentują się zarówno w siedzibie firmy czy w placówce handlowej, jak i na targach czy eventach. Przyciągają uwagę i zachęcają potencjalnych klientów do zapoznania się z asortymentem marki. Łatwo je przenosić, a zmiana ekspozycji trwa kilka chwil.

To zaledwie część z bogatej gamy nośników wchodzących w skład systemów wewnętrznych. Obejmują one ponadto ścianki reklamowe, standy, lady, trybunki, kasetony LED, potykacze oraz wiele innych elementów. Duży wybór nowoczesnych systemów wewnętrznych reklamowych znajdziesz w ofercie Progres Displays. Sprawdź!