Reklama zewnętrzna, którą najczęściej kojarzymy jako reklamę wielkoformatową oraz billboardy, jest doskonałą formą promocji biznesu pomagającą w uzyskaniu szerokich zasięgów oddziaływania przy jednoczesnym zachowaniu relatywnie niskich kosztów produkcji.
Ta bardzo szeroka grupa reklam kryje w sobie wiele kategorii oraz pomniejszych subkategorii produktów reklamowych, wśród których coraz większą popularnością cieszą się obecnie kasetony reklamowe. Jaka jest ich definicja oraz dlaczego powinniśmy zdecydować się na ich wybór? Na te oraz inne pytania, odpowiemy w tym artykule.
Czym są kasetony reklamowe?
Kasetony reklamowe posiadają bardzo wiele postaci, ale jeśli mielibyśmy zawęzić ramy ich definicji, to powinniśmy określić je jako jednostronne lub dwustronne tablice na których znajdziemy tekst oraz obraz związany z logiem i nazwą promowanej firmy.
W tradycyjnej formie spotkamy je najczęściej w wersji nie podświetlanej, natomiast ich bardziej nowoczesne formy najczęściej posiadają bogate i bardzo zróżnicowane systemy sztucznego oświetlenia.
Produkowane są z wielu bardzo zróżnicowanych materiałów, takich jak między innymi płyty kompozytowe typu dibond (alubond, alucobond), poliwęglan lity lub plexiglas. Na osobną uwagę zasługują natomiast kasetony tekstylne z napinanym licem, które najczęściej wykorzystuje się w realizacjach wielkopowierzchniowych reklam zewnętrznych z dodatkowym oświetleniem, choć możemy je również spotkać wewnątrz lokali – przy recepcji lub kasach sklepowych.
Jak mówi Remigiusz Rygoł, właściciel GrawerPix – jednej z najdłużej działających i najczęściej wybieranych przez klientów agencji reklamowych na rynku: „Kasetony reklamowe to produkt, który cieszy się obecnie wyjątkową popularnością wśród naszych klientów. Podejmujemy się realizacji ich wszystkich dostępnych rodzajów oraz tych nawet najbardziej fantazyjnych i wymagających projektów. W naszej firmie zawsze dbamy o każde, nawet te najmniejsze detale i staramy się sprostać wymaganiom klientów, których zadowolenie zawsze stawiamy na pierwszym miejscu”.

Czy i dlaczego warto zdecydować się na wybór kasetonów reklamowych w promocji naszego biznesu?
Trwałość oraz odporność nawet na najtrudniejsze i najbardziej zmienne warunki atmosferyczne to najczęściej wskazywane przez reklamodawców zalety kasetonów reklamowych, które pozwalają nie generować dodatkowych i często bardzo wysokich kosztów związanych z ich konserwacją.
Dzięki zaprojektowanym i wykonanym zgodnie ze sztuką kasetonom reklamowym zbudujemy rozpoznawalność naszej marki wśród potencjalnych klientów, a nasi odbiorcy łatwiej odnajdą siedzibę firmy w przestrzeni miejskiej.