Facebook to jeden z najbardziej rozpoznawalnych portali społecznościowych w Polsce. Nic dziwnego, że firmy starają się to wykorzystać i skutecznie się na takim serwisie zareklamować oraz dotrzeć z ofertą do potencjalnych klientów. Przydatnym narzędziem okaże się w tym przypadku system reklamowy Facebook Ads.

Facebook Ads – na czym polega kampania i jakie są jej cele?

Kampania Facebook Ads cechuje się wieloma zaletami. Reklama jest wyświetlana nie tylko na Facebooku, ale również na powiązanych serwisach i aplikacjach (np. Messenger). Kampania jest uwarunkowana na konkretną grupę odbiorców, tak aby dotrzeć ze swoją ofertę do jak największej ilości zainteresowanych nią osób. Tym samym reklama jest efektywna, skuteczna i pokaże się odbiorcom na różnych etapach realizowanego procesu zakupowego. Taka kampania ma trzy podstawowe cele:

  • zwiększenie rozpoznawalności marki oraz jej zasięgów,
  • konwersję (zwiększenie ruchu),
  • podjęcie określonych działań (np. wyświetlenie reklamy pod postacią filmu, kliknięcie w reklamowaną aplikację, itd.).

Przydatna okaże się pod tym kątem profesjonalna agencja Facebook, w której są zatrudnieni doświadczeni specjaliści. Tym samym kampania zostanie poprowadzona właściwymi torami i zakończy się sukcesem.

Facebook Ads – tworzenie reklam w dedykowanym menedżerze

Zaawansowanym narzędziem reklamy w systemie Facebook Ads jest menedżer reklam. To właśnie w nim powinno się tworzyć własne reklamy. Daje to zainteresowanym osobom pełną swobodę w procesie personalizowania reklamy. Dzięki temu istnieje dużo większe prawdopodobieństwo tego, że reklama dotrze do wyznaczonej grupy odbiorców, a ci jej nie zlekceważą. To gwarancja optymalizacji wyników. Menedżer reklam daje dostęp do wielu ciekawych statystyk, a więc najpotrzebniejsze informacje są gromadzone w jednym miejscu.

Dlaczego warto prowadzić kampanię reklamową na Facebooku i na czym się skupić?

Prowadzenie kampanii reklamowej na Facebooku to strzał w dziesiątkę, ponieważ:

  • potencjalni klienci posiadają konto właśnie na tym portalu społecznościowym,
  • nie ma problemów z wybraniem grupy docelowej,
  • uzyskuje się ekspresowe efekty własnych działań,
  • do wyboru jest wiele różnych formatów (np. zdjęcia, filmy, karuzela, slajdy czy też kolekcje).

Przy tworzeniu takich kampanii trzeba jednak zachować pełną świadomość swoich ruchów. Warto skupić się na umiejętnym dobieraniu zainteresowań (np. czasopisma biznesowe), wykorzystywaniu remarketingu i testowaniu kreacji reklam, ale też korzystaniu z funkcji grupy podobnych odbiorców. 

Wszystkich, którzy chcą skorzystać z oferty agencji zajmującej się działaniami na Facebook, zapraszamy pod adres https://spaceads.digital/.

Dodaj komentarz