Telemarketing jest jedną z dobrze znanych form marketingu bezpośredniego, która polega na telefonicznym kontakcie z obecnymi i przyszłymi klientami. Jest to forma marketingu wykluczająca komunikację niewerbalną tzn. mimikę, gesty, mowę ciała, która normalnie stanowi przytłaczająco przeważający procent informacji, które wysyłane i odbierane są w trakcie rozmowy – powinien sobie z tego zdawać sprawę każdy telemarketer. Szkolenie przeprowadzane przez firmę Berndson uczy niezbędnych kompetencji niezbędnych do wykonywania tego zawodu, a także obsługi narzędzi, które doskonale sprawdzają się na tym polu. Telemarketing – szkolenie uczące m.in. umiejętności poprawiających wyniki sprzedażowe, radzenia sobie z trudnymi klientami czy prowadzenia angażujących rozmów. Dobry telemarketer powinien umieć czarować słowami, jednak jakie inne kompetencje powinien posiadać?

Co powinien umieć dobry telemarketer? Szkolenie Berndson uczy praktycznych technik!

Obsługa klienta to wymagająca praca, w której bez przerwy do czynienia ma się z drugim człowiekiem – warto pamiętać, iż „modelowy klient” to tylko model teoretyczny, a klientem może być każda osoba. Może być niewyspana, zabiegana, mieć zły humor, problemy finansowe, zepsutą zmywarkę, etc. – o tym wszystkim powinien pamiętać każdy telemarketer. Szkolenie organizowane przez firmę Berndson uczy jak radzić sobie z krytyką, odmową czy atakiem klienta oraz jak panować nad swoimi emocjami, żeby w profesjonalny sposób opanować sytuację. Berndson prowadzi różnorodne sprzedażowe szkolenia – telemarketing jest tym, na którym uczy się skutecznej pracy głosem oraz prowadzenia rozmowy w taki sposób, aby zdobyć zaufanie klienta i skuteczne zachęcić go do skorzystania z proponowanej oferty. Jakich jeszcze umiejętności uczy telemarketing (szkolenie)?

Telemarketing – szkolenie Berndson o bogatym programie!

W wersji standardowe nauka trwa 12 godzin i zależnie od wybranej formy jest podzielona na dwa lub trzy dni szkolenia. Telemarketing zostaje rozbity na mniejsze bloki tematyczne takie jak:

  • rozpoczynanie rozmowy telefonicznej – kursant dowiaduje się jak zrobić dobre pierwsze wrażenie, jak radzić sobie z niemiłą reakcją na swój telefon czy jak skłonić klienta do dalszej rozmowy,
  • nawiązywanie kontaktu i budowanie relacji z klientem – bardzo ważna umiejętność, którą cechować się powinien skuteczny telemarketer. Szkolenie uczy indywidualnego podejścia do klienta, angażowania go w rozmowę czy technik pracy głosem,
  • pokonywanie trudności w telefonicznej rozmowie sprzedażowej – ten moduł poświęcony jest m.in. językowi korzyści a także diagnozowaniu i kreowaniu potrzeb klienta.

To tylko wybrane zagadnienia, które obejmuje telemarketing – szkolenie jest bowiem dużo bogatsza i obejmuje także inne kluczowe aspekty tego wymagającego zawodu.

Berndson organizuje profesjonalne szkolenia – telemarketing, zarządzanie procesami i nie tylko!

Sprzedaż to bardzo bogaty dział w ramach, którego oferowane są liczne szkolenia – telemarketing to tylko jedno z bogatej oferty szkoleń prowadzonych przez doświadczonych trenerów, którzy z zaangażowaniem i w miłej atmosferze przekażą zdobywaną latami wiedzę. W ramach szkolenia kursanci otrzymują materiały szkoleniowe, dyplom ukończenia szkolenia, pomoc i konsultacje po jego zakończeniu, a także obiad i przerwy kawowe, aby nauka była przyjemnym doświadczeniem. Z pełną agendą szkolenia oraz możliwościami dostosowania go indywidualnych potrzeb przeczytać można pod tym linkiem: https://berndson.pl/sprzedaz/telemarketing

Dodaj komentarz